Skip to content
Інструм.
Narrow screen resolution Wide screen resolution Auto adjust screen size Increase font size Decrease font size Default font size default color blue color green color
Навігація: Головна arrow Адміністративні послуги
Advertisement
Адміністративні послуги
Пам’ятка щодо проведення державної реєстрації нерухомості і бізнесу Надрукувати

Подання документів для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

Заява на проведення реєстраційних дій та оригінали документів, необхідних для проведення таких дій, подаються заявником у паперовій або електронній формі у випадках, передбачених законодавством.

У разі якщо оригінали документів, необхідних для проведення реєстраційних дій, відповідно до законодавства залишаються у справах державних органів, органів місцевого самоврядування, що їх видають, заявник подає копії документів, оформлені такими органами відповідно до законодавства.

Детальніше...
 
Порядок оформлення прав власності на майно, виділене в натурі власниками майнових паїв Надрукувати

Аналізуючи правовідносини у сфері оформлення і реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна, які виділялися в натурі власникам майнових паїв членів розформованих КСП, необхідно  звертати увагу на нормативні документи, які здійснювали нормативне регулювання даних правовідносин на момент їх виникнення.

Так, питання державної реєстрації права власності на майно, виділене в натурі власникам майнового сертифіката реорганізованого КСП до 24 травня 2013 року було врегульовано Порядком розподілу та використання майна реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств, затвердженим наказом Мінагрополітики України від 14.03.2001 року за № 62 (далі – Порядок), за яким (п.15) Свідоцтво про право власності на майновий пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майновий сертифікат) із позначкою про виділення майна в натурі, акт прийому-передачі  майна, могли бути підставою для оформлення прав власності на зазначене майно в установленому порядку.

Детальніше...
 
Особливості проведення державної реєстрації громадських формувань через ЦНАПи Надрукувати

На даний час актуальною для громадськості Житомирщини є інформація щодо можливості проведення державної реєстрації громадських формувань через центри надання адміністративних послуг.

У зв’язку з ліквідацією районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних управлінь юстиції державна реєстрація громадських формувань може проводитись за заявою заявника як безпосередньо при зверненні до Головного територіального управління юстиції у Житомирській області, так і шляхом звернення до центрів надання адміністративних послуг.

Детальніше...
 
ПРОСТАВЛЕННЯ АПОСТИЛЯ НА ВИПИСКАХ З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ Надрукувати

Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичниїх осіб-підприємців та громадських формувань» ( далі по тексту – Закон) має низку кардинальних змін, які вплинули на діяльність у сфері і державних закупівель.

Стаття 11 Закону регулює питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі по тексту – ЄДР).

Детальніше...
 
Розміри оплати адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань Надрукувати

Детальніше...
 
АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА «ОН-ЛАЙН БУДИНОК ЮСТИЦІЇ» Надрукувати

Продовженням ініціативи запровадження он-лайн сервісів, які активно презентує Міністерство юстиції України стало запровадження автоматизованої системи «Он-лайн будинок юстиції». Дана система була запущена у якості пілотного проекту 7 квітня 2016 у місті Києві, наразі даний проект вийшов на національний рівень.

Це повністю прозора автоматизована система, яка дасть можливість спростити життя пересічного українця, зменшити кількість бюрократичних процедур і запобігти корупції. Завдяки даному сервісу громадяни можуть за кілька хвилин зареєструвати або ліквідувати ФОП, отримати втрачені свідоцтва про народження про народження чи інші документи. За рахунок автоматизації значно пришвидчується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси і мінімізують корупційні ризики.

Детальніше...
 
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ПОВНОВАЖЕНЬ З ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ, ФІЗИЧНИХ ОСІБ-ПІДПРИЄМЦІВ Надрукувати

Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" зі змінами від 06. 10. 2016р. (далі по тексту – Закон) визначено перелік суб’єктів державної реєстрації.

Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців може здійснюватись:

Детальніше...
 
"Плата за проведення реєстраційних дій та за надання інформації з Державного реєстру прав" Надрукувати

згідно Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (в новій редакції)

З 01 січня 2017 року набрали чинності зміни, внесені Законом України від 06 грудня 2016 року № 1774-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» до статті 36 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», відповідно до яких адміністративний збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року. Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2017 рік" встановлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць для працездатних осіб у розмірі: з 1 січня 2017 року - 1600 гривень.

Детальніше...
 
Особливості проведення державної реєстрації ГО шляхом звернення заявника до фронт-офісів Надрукувати

 14 червня на базі центру надання адміністративних послуг Коростишівської районної державної адміністрації відбулося засідання круглого столу на тему: «Особливості проведення державної реєстрації громадських об`єднань шляхом звернення заявника до фронт-офісів». Застосування нормативно-правових актів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень в умовах законодавчих змін» за участю представника Головного територіального управління юстиції у Житомирській області  Піхулі Олени Володимирівни, начальника центру Михальчук Оксани Володимирівни та адміністраторів Вернигори Віри, Кравченко Альони, державних реєстраторів Пашинської Дарини, Шатило Вікторії та Твердохліб Ірини.

Детальніше...
 
Відбулося урочисте відкриття оновленого приміщення Центру надання адміністративних послуг Надрукувати

 1 червня відбулося урочисте відкриття оновленого приміщення Центру надання адміністративних послуг. На захід завітало чимало гостей, аби привітати колектив Центру з цією пам’ятною подією.

Голова райдержадміністрації В.М.Купрійчук, голова районної ради С.В.Бондарчук та міський голова І.М.Кохан перерізали символічну червону стрічку та разом з колективом і гостями завітали до оновленого закладу.

Детальніше...
 
В Україні розпочався перехід на біометричні паспорти Надрукувати

 Уже більше двох місяців отримати пластиковий паспорт можуть усі охочі. Старі паспорти в Україні більше не друкуватимутимуть. Про це повідомляє АСС.

14 липня 2016 року Верховна Рада України ухвалила законопроект № 3224 «Про внесення змін до деяких законів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України».

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 1 2 3 4 Наступна > Кінець >>

Всього 1 - 11 з 44
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement

До відома суб’єктів господарювання!

Для оперативного реагування повідомляємо адреси:

Державна інспекція по контролю за цінами в Житомирській області –

м. Житомир, майдан Рад, 2,
тел.:(0412)37-23-10,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Управління у справах захисту прав споживачів у Житомирській області –

м. Житомир, вул.Черняховського, 3,
тел.:(0412)41-89-86,
e-mail: Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських та пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати java-script.

Головне меню

Головна
-
Райдержадміністрація:
Колегія райдержадміністрації
Місцезнаходження
Основні функції
Керівництво райдержадміністрації
Структура райдержадміністрації
Розпорядчі документи
Міська та сільські ради
-
Економіка:
Підприємництво
Виставкова діяльність
Промисловість
Сільське господарство
Економічний і соціальний розвиток
Зовнішньоекономічна діяльність
-
Прес-центр:
Новини
-
Відомості про район:
Історичний нарис
Карта району
Символи району
-
Соціальна сфера:
Все про субсидії
Соціальний захист населення
Культура
Робота з молоддю
Виставкова діяльність
-
Відділ освіти райдержадміністрації
Інше:
Довідник
Пошук
-
Звернення громадян
Громадська рада
Доступ до публічної інформації
Актуально
Туристична Коростишівщина
Регуляторна політика
Запобігання проявам корупції
Розвиток громадянського суспільства
Адміністративні послуги
Громадські слухання детального планування територій
Інформація для переселенців
Очищення влади
Інформація для виборців
Добровільне об'єднання територіальних громад
Інвестиційні пропозиції
Військова служба в Збройних Силах України
Енергозбереження

Програми сільських рад

Програми сільських рад

Хто он-лайн

Зараз на сайті: 3 гостей

Статистика

Відвідувачів: 7214454

Погода

GISMETEO: Погода в м.Коростишеві

Випадкове фото

B63E4F9B8210-1.jpg

Advertisement
Advertisement